Joskus kieltämättä harmittaa, että on tullut purjehdittua avioliiton auvoisaan satamaan. Viime aikoina varsinkin. Taisi olla viime viikolla, kun saimme lukea lehdistä, että Reese Witherspoon on laittamassa kattilat jakoon miehensä kanssa. Sydäntä oikein kylmäsi ajatella, että semmoinen nainen on nyt vailla isäntää.

Haavat ehtivät juuri ja juuri umpeutua, kunnes taas tänään luin lehdestä, että Britney Spears hakee avioeroa. Olen ihan rikki. Jo toinen megababy kohta vapailla markkinoilla, enkä minä todennäköisesti voi ilmoittautua ehdokkaaksi. Kyllä sitä nuorena on tyhmä. Jos olisin tämän tiennyt, en ikinä olisi mennyt naimisiin.

Minun tuurillani ensi viikolla Paris Hilton ilmoittaa etsivänsä aviomiestä. Se olisi viimeinen pisara. Silloin laittaisin kyllä eropaperit vetämään. Perusteluksi voisin ilmoittaa markkinatilanteen muuttumisen. Täältä olisi halpoja lentojakin tuonne Jenkkilään, muutamalla sadalla eurolla pääsisi riiustelemaan edellä mainittujen helunoiden luokse.

Eli Reese, Britney tai Paris, jos luette tämän, niin älkää hätäilkö vielä seurustelun aloittamisen kanssa! Laittakaa osoitetta vaikka tuonne kommenttilaatikkoon, meiliosoitekin riittää aluksi. Voidaan sitä kautta alkaa sopia vaikka käytännön järjestelyistä. Minulla ei ole täällä Kiinassa kovin paljoa irtaimistoa, täytyy sitten Suomen kautta käydä pyörähtämässä ja hakemassa tavaroita. Minulla on siellä mopokypärä ja Jallun hyväkuntoinen vuosikerta vuodelta 1974. Marraskuun numero kyllä puuttuu, lainasin sen kaverille, joka hukkasi sen. Ilmeisesti se meni paperinkeräykseen.